Julinka byla poprvé umytá šamponem

14.10.2013 11:00

Julinka byla po včerejší školce ve Znojmě celá od bláta. Je tam mezi štěňátky jedna z nejmenších, tak ju pořád všichni válí po zemi :D Nejvíc si s ní chce hrát kamarád labradorek Dusty a někdy se ho Julča nemůže ani zbavit a chvilku si odpočinout. Když ji zavolám, tak ke mně radostně běží, ale s ní běží i Dusty, který na volání svého páníčka vůbec nereaguje :D Někdy do Julči cestou ke mně narazí a začne si s ní hrát, takže Julča chudera ke mně ani nedorazí - labradorek nám trošku kazí výchovu :D

Tak mi včera nezbylo nic jiného, než Julču pořádně vykoupat. Už jsem ji párkrát musela sprchovat a nožičky umýváme nebo aspoň utíráme pravidelněji, ale včera měla šampónovou premiéru :) Moc se na to teda netvářila. Každopádně to nakonec zvládla skvěle. Na konci koupání byla mokrá nejenom Julča, ale i já a celá koupelna. Pořádně jsem ji vysušila a Julča potom běhala radostně po celém bytě a za ní se linula pomeračová vůně ze štěněcího šamponu I love pet head :D Byla to zábava na celý večer :)))