Julinka mění zoubky, navštěvuje dvě školičky a dělá nám jen radost

10.10.2013 19:49

Julince začaly vypadávat zoubky, už se jí vyklubaly čtyři nové dole a dva nahoře :) Chvilku vypadala jako prvňáček bez předních zoubků, byla to legrace. Zatím to zvládá celkem dobře, tak snad to tak bude pokračovat.

Od 6. října navštěvujeme další školku pro štěňátka ve Znojmě (jednu navštěvujeme v Brně). Zatím to je fajn. Julinka už plno věcí umí, takže jsme dostaly pochvalu. Konečně se mi povedlo odvolání Julči od hry, z toho mám velkou radost :) Je to malá divoška a miluje hraní s jinými pejsky, takže si obě školky užívá.

Ovšem pilně trénujeme každý den a učíme se nové triky. Celkem dobře Julinka zvládá povely "otoč se", "okolo", "cikcak" (procházení mezi nohama) a další :) Baví to Julču i mě.

Konečně jsem se také odhodlala Julinku pustit "na volno" na volném prostranství. Zatím jsem ji pouštěla jen v parku. Od minulého týdne už Julinku pouštím na procházkách na poli a je to super :) Julinka si mě hlídá, takže můj veškerý strach, že by mi mohla utéct, se vytratil, a teď jsou pro nás procházky mnohem uvolněnější :)